راهنمای ثبت نام استارتاپ ویکند تخصصی زرناب

در این مطلب راهنمای نحوه ثبت نام به همراه آموزش مراحل ثبت نام اینترنتی و روش ثبت نام سریع در استارتاپ ویکند ملّی تخصصی زرناب، در تارنمای zarnabchain.com آموزش داده می‌شود.

 

زمان ثبت نام اینترنتی استارتاپ ویکند ملی زرناب از 29 اسفند ۱۴۰2 آغاز شده است.

در خصوص نحوه ثبت نام به اطلاع می رساند ثبت نام اینترنتی بوده و از طریق تارنمای zarnabchain.com انجام می‌شود.

ثبت نام و ورود به سایت زرناب چین

برای ثبت نام در سایت، جهت ورود به سایت ثبت نام استارتاپ به نشانی  zarnabchain.com  مراجعه کنید.از طریق صفحه اصلی سایت، وارد بخش ورود/ثبت نام شوید.

برای انتخاب دو قسمت در نظر گرفته شده است.

ثبت نام در سایت

پس از انتخاب وارد صفحه اصلی ورود و ثبت نام سایت خواهید شد.چنانچه قبلا  فیلد ثبت نام را پر کرده باشید از قسمت ورود می‌توانید استفاده کنید در غیر اینصورت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا فرم مربوطه برای شما نمایش داده شود.

اکنون فرم ثبت نام در سایت را مشاهده می‌کنید .تمامی فیلد های فرم را پر کنید.در نظر داشته باشید که پر کردن تمامی قسمت ها ضروری است و در صورت خالی گذاشتن هر قسمت ثبت نام برای شما انجام نخواهد شد و پیغام خطا برایتان نمایش داده می‌شود.

احراز هویت

بعد از تکمیل اطلاعات در صورت درست بودن فرایند انجام،کد تایید ثبت نام جهت احراز هویت شماره تماس و اطلاعات واردشده برای شما ارسال خواهد شد.با وارد کردن کد تایید، بطور خودکار وارد صفحه ورود سایت خواهید شد و ثبت نام شما با موفقیت انجام شده است.حالا کافیست وارد سایت شوید.

نکته: در صورت اطمینان از ثبت نام در نظر داشته باشید تنها افرادی که مراحل ثبت نام را انجام و احراز هویت برای آنها انجام شده است، قابلیت ورود به سایت را دارند.لذا در صورت امکان ورود به سایت،ثبت شما نیز با موفقیت انجام شده است.

ورود به سایت

در قسمت ورود به سایت شماره تماسی که در فرم ثبت نام را وارد کرده اید را در قسمت مربوط تایپ کنید .همچنین میتوانید جهت وارد شدن خودکار شماره در ورود های بعدیتان به سایت، تیک گزینه مرا به خاطر بسپار را بزنید.سپس روی گزینه ادامه کلیک کنید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دو راه برای ورود به سایت برای شما تعبیه شده است.

روش اول استفاده از رمز عبوری است که در فرم ثبت نام مشخص کرده اید.با وارد کردن رمز می‌توانید وارد سایت شوید.در صورت اشتباه بودن رمز ورود پیغام خطا در بالای صفحه برای شما نمایش داده میشود و از ورود شما جلوگیری به عمل خواهد آمد.

با وارد کردن رمز صحیح، کادر پیغام سبز رنگ نمایش داده می‌شود.لذا ورود شما با موفقیت انجام شده است و بدون هیچ مشکلی وارد سایت خواهید شد.

روش دوم استفاده از کد تایید پیامکی است.با انتخاب گزینه استفاده کد تایید،بلافاصله برای شما کد ارسال خواهد شد و با درج کد در کادر مشخص، می‌توانید وارد سایت شوید.

فراموشی رمز عبور

اگر رمز عبور خود که در فرایند ثبت نام مشخص کرده اید را فراموش کردید می‌توانید بر روی گزینه فراموشی رمز عبور در صفحه زیر کلیک کنید.

بعد از وارد کردن شماره همراه، برای شما مجدد کد تایید ارسال خواهد شد تا احراز هویت انجام شود.

سپس می‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.با زدن گزینه ادامه وارد سایت خواهید شد.

(در نظر داشته باشید که رمز عبور و کد تایید خود را در دسترس افراد دیگر قرار ندهید .درغیر این‌صورت پیامدهای آن بر عهده صاحب حساب کاربری خواهد بود)

ورود به حساب کاربری

همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است بعد از ورود می‌توانید صفحه حساب کاربری خود را مشاهده کنید.

از طریق حساب کاربری میتوانید از جزئیات و نحوه برگزاری استارتاپ، شرایط شرکت در کارگاه ها، آشنایی با پیش رویداد‌های موجود، پرداخت هزینه و ثبت نام اختصاصی استارتاپ، لینک های مرتبط و… که بزودی در صفحه قرار خواهد گرفت، مطلع شوید.

همچنین امکان مشاهده مجدد صفحه اصلی سایت از طریق هدر صفحه،برای شما مقدور است. موفق باشید!